Monday 24 September 2018

PAKEJ KURSUS DI KSCC

*PAKEJ MENGADAKAN KURSUS / BENGKEL ATAU SEMINAR DI KSCC (UNTUK 2H1M) :*

_KUALA SELANGOR CABIN CAMP (KSCC), LOT 4021, JALAN RIZAB ZAZULI, KAMPUNG BUKIT HIJAU, 45800 JERAM, SELANGOR._
*MASA CHECK INI JAM 2.00 PETANG*
*MASA CHECK OUT JAM 12.00 TGH.*
*URUSAN PEJABAT JAM 8.00 PG - 1.00 TGH. 2.00 - 5.00 PTG. ISNIN HINGGA JUMAAT SHJ.*

A) *PAKEJ PERDANA* (151 - 250 pax)
1 X Hitea, 1 X Dinner, 1 X Supper, 1 X Breakfast, 1 X Brunch dan 1 X Lunch = RM 60.00 perpax

B) *PAKEJ WAJA* (99 - 150 pax)
1 X Hitea, 1 X Dinner, 1 X Supper, 1 X Breakfast, 1 X Brunch dan 1 X Lunch = RM 70.00 perpax

C) *PAKEJ PERSONA* (49 - 100 pax)
1 X Hitea, 1 X Dinner, 1 X Supper, 1 X Breakfast, 1 X Brunch dan 1 X Lunch = RM 80.00 perpax

D) *PAKEJ SAGA* (25 - 49 pax)
1 X Hitea, 1 X Dinner, 1 X Supper, 1 X Breakfast, 1 X Brunch dan 1 X Lunch = RM 90.00 perpax.

_**Semua harga pakej di atas tidak termasuk RM 100.00 caj kebersihan.*_

*KEISTIMEWAAN SETIAP PAKEJ KURSUS / BENGKEL / SEMINAR INI AKAN DAPAT :*
1.  *DEWAN + P.A SYSTEM + LCD PROJECTOR + SCREEN + WHITEBOARD.* (Ditentukan oleh pihak Pengurusan lokasi dewan)
2. *MEMANAH 1 SET RM 10.00* (Untuk 10 anak panah)
3. *MEMANCING IKAN RM 2.00 SEEKOR SEBARANG SIZE* (Keli, Talapia boleh terus bakar)
4. *1 X HAMPER PERCUMA KEPADA PENGANJUR.* (Hamper bernilai RM 100.00)
5. *KEMUDAHAN PHOTOSTAT PERCUMA* (Tidak melebihi 100 copies/salinan)

#Tempahan boleh dibuat dengan memberikan butir-butir yg diperlukan seperti berikut :
1) Nama /Institusi/Syarikat
2) Pakej yang diambil
3) Jumlah peserta
4) Cadangan tarikh
5) Nama & nombor telefon Penganjur
6) Alamat email Penganjur

#Pihak kami akan hantar *QUOTATION secepat mungkin untuk tindakan pihak tn/pn. seterusnya. Untuk pengesahan tempahan deposit sebanyak RM 1,000.00 hendaklah dibayar sekurang-kurang 1 bulan sebelum tarikh kem. Sekiranya gagal pihak kami akan buka pada pihak lain.

#Setelah mendapat Quotation / Sebut Harga dari kami, pihak tn/pn hendaklah menghantar *Purchase Order (P.O)* / Pengesahan Tempahan dengan segera kepada pihak kami. Jumlah bayaran adalah muktamad mengikut P.O yang telah dipersetujui bersama.

#Wang Deposit dikira hangus /burned sekiranya berlaku pembatalan atau penangguhan/ tunda tarikh dari pihak penganjur kurang dari 3 minggu setelah pembayaran deposit dibuat.

#Sekiranya berlaku pertindihan tarikh tempahan dari beberapa pihak yang berlainan, kami amalkan konsep _'First Deposit, First Serve'_ ! bukannya _'First Come First Surve'._ No. Akaun SAFC Training & Consultant, CIMB Islamic Bank : 8600732856

#Wang Cagaran RM 200.00 perlu dibayar semasa check in dan akan dipulangkan sepenuhnya sekiranya tiada apa-apa kerosakan atau kehilangan barang dalam premis penginapan yang disediakan. Denda check out lewat akan ditolak dari wang cagaran ini. (RM 10.00 sejam per unit)

*UNTUK KETERANGAN LANJUT BOLEH TERUS DATANG KE KSCC @ HUBUNGI KAMI :*
#Tempahan penginapan boleh call / whatsapp Staff Pejabat : Pegawai Pengurus En. Akmal 0194814845 / 0132797622 Pegawai Penyelia Event En Fairul 01151217591 / Setiausaha Cik Nor Nabilah 01114771042 (waktu pejabat) / email kami : safctrainingconsultant@gmail.com.
#Sila layari juga : www.ksccjeram.blogspot.com
www.facebook.com/kscc.jeram

No comments:

Post a Comment